{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی یه ESFP-ESTP-ENTP می‌ره مخ بزنه...

دیدگاه ها (۳)

همه دوستا خوبن اما اون دوستای:

من از تو خیلی بهترم...

حتماً همشون رو انداخته دور...

وقتی تحت فشاره...

فاز من و داداشم

من دیر جواب میدم چون خواب بودم

نه آخه میدونی از چی حرصم میگیره....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط