{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه دوستا خوبن اما اون دوستای:

دیدگاه ها (۳)

من از تو خیلی بهترم...

اکیپشون...

وقتی یه ESFP-ESTP-ENTP می‌ره مخ بزنه...

حتماً همشون رو انداخته دور...

من دیر جواب میدم چون خواب بودم

فاز من و داداشم

تلاش نکن نمیتونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط