{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاحالاشده

تاحالاشده

نصف شب انقدرزیرپتوگریه کنی

دلت واسه خودت بسوزه😭😭
😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

بخدابی توحالم خوب نیست💔😭💔🥀

نمی بخشم کسانی که درحقم جفاکردن💔💔💔💔

توماشدی امابدون من چه کسی خواست من وتومانشویم خانه اش ویران ...

حالم خوبه.......

تا حالا شده دلت برا خودت بسوزه؟!

تا حالا شده دلت برا خودت بسوزه؟!😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط