{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تحمل دوریت ندارم ...

تحمل دوریت ندارم ...
دیدگاه ها (۰)

میخوام برم جایی که کسی نباشه هیچ کس ...

اسمت روی قلبم حک شده ...بی مخاطب

هیچ وقت ...

واقعا دیگه تحمل ندارم .....

واقعا دیگه تحمل ندارم🥀🥀

.....تنها کسی که تحمل قهر و ناراحتیشو ندارم تویی؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط