{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام برم جایی که کسی نباشه هیچ کس ...

میخوام برم جایی که کسی نباشه هیچ کس ...
دیدگاه ها (۰)

حققق

تحمل دوریت ندارم ...

اسمت روی قلبم حک شده ...بی مخاطب

واقعاً دلم میخواد برم جایی که هیچکس منو نشناسه و لازم نباشه ...

میخوام برم یه جایی که سختی نکشم و در ارامش بمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط