{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن گل نکش ضرر داره

میگن گل نکش ضرر داره
سلامتی اون گلی که نابودم باشی
باعث میشه بخندی باعث میشه دردات یادت بره
#پسرک_مرده🥀💔+
دیدگاه ها (۴)

بدم میاد از همتون دیگع رد دادم از زندگی ترک دنیا خواهم کرد

هعی یکی دیگع رو بغل نکن

ما روزامونو مث دستامون خط خطی کردیم 🙂💔

سوسن عنکبوتی سرخ یا لیلی عنکبوتی گلی زیبا ولی بدنامه. این گل...

سواد رابطه

🔻اگه پولدار باشه میگن: خب معلومه که میاره! چرا نیاره؟ داره ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط