{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی یکی دیگع رو بغل نکن

هعی یکی دیگع رو بغل نکن
دیدگاه ها (۰)

نع کسی دوسم داره نه کسی هست دوسم داشته باشه

تف تو سرنوشت

بدم میاد از همتون دیگع رد دادم از زندگی ترک دنیا خواهم کرد

میگن گل نکش ضرر داره سلامتی اون گلی که نابودم باشی باعث میشه...

مهم

هعی ، وقتی یکی بهم میگه چرا درونگرایی:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط