{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه ها

دِلبـــــــٰــــرَم گیـٰریم که
❪ دوسِـٰت داشتَـٰنت ❫
دِیوانـِٰگی بـٰاشد،
مـٰن مِیبالَم بِه این
حِس دیـٰوانگـٰی...!.♡👁❤️


مرسی ک لایک میکنی قربونت برم..قلب منید 🤤😍😌🤗🙃👈💙😇🥰
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ لایک میکنی قربونت برم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط