{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ادیت_دلی

بچه ها
یه ادیت دلی زدم
راستش
یهو دلم خواست ی گوشه کوچکی از حرفامو بگم
که شاید آروم شم
اصکی هم آزاده پخش کنین
ولی ای کاش یه راهی هم داشت حامی ببینه:)
دیدگاه ها (۰)

پروف عوض شدبه من میگن پروفعلی😂🤣اصکی آزاد

چه بگویم:)

ای خداااااا

پروف عوض شد گممون نکنیناااا

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠀𓂋 ׂ 𝐲𝐮𝐫𝐚 ...

شاید بگین چرا با اینکه عاف زدم بازم پست گذاشتم؟ راستش حرفامو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط