{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی...

ولی...
آدما نیست😅🤦🏻‍♀️🫂
دیدگاه ها (۰)

خدایی دلم سوخت 😅🤦🏻‍♀️

چراااا واقعا😅🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

رو گربهه کراش زدم😅🤣🤣🤦🏻‍♀️

#شایان_یو🥺👌

حقققق

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،هیچکس بعد از یه انتظار طولانی او...

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط