{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شایان_یو🥺👌

دیدگاه ها (۱)

رو گربهه کراش زدم😅🤣🤣🤦🏻‍♀️

ولی...آدما نیست😅🤦🏻‍♀️🫂

نمی‌دونم چرا از این ریمیکس خوشم اومد؟!!

ب تقاص کدام کار من؟!!.

دوستت داشتم...⚰️❤#شایان_یو #رپ#شایان_یو🥺👌

#شایان_یو

#شایان_یو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط