{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظار فوش رو از اجل نداشتم

انتظار فوش رو از اجل نداشتم
ولی هم حق بود هم بجا
دیدگاه ها (۴)

وای من همیشه استرس رو داشتم چون تو وضعیت های ناجور ازم عکس م...

موزان کراش می‌شود

دقیقا من همونی که دارم باهاش رمان مینویسم این طوری هستیم

از کت نپ این انتظار رو نداشتم بایدددددد بلاکشششششش کنمممم

ازت انتظار نداشتم...

انتظار نداشتم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط