{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای من همیشه استرس رو داشتم چون تو وضعیت های ناجور ازم عک

وای من همیشه استرس رو داشتم چون تو وضعیت های ناجور ازم عکس میگرفتن
دیدگاه ها (۴)

موزان کراش می‌شود

انتظار فوش رو از اجل نداشتم ولی هم حق بود هم بجا

قبول کنیم دیگه

بازی ایران رو دیدید؟از استرس داشتم می مردم😓😫

نا-یانگ: صادقانه بگم، من با کمی استرس به اینجا آمدم... اما ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط