{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قبل اژ توئیت یه بش بژنم

مُردم از خماری اژ دشت ایرانیا😁😄😁😢😢
دیدگاه ها (۰)

فریبکاری اپوزسیون انتر نشنال

ارادت خالصانه عرب عراقی به تمثال مبارک آقای شهیدمان.

زیبا کلام آخه یه بار هم که شده به آمریکا اعتراض کن!!

فقط ببینید بعضیا چه جوری خیانت میکنن و بعد میگن

هر لذتی یه خماری داره🙌🏻☺️

خیلی از حرف ترامپ ناراحت نشید که گفته بود ایرانیا گشنه هستن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط