{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیبا کلام آخه یه بار هم که شده به آمریکا اعتراض کن!!

؟؟؟؟؟؟!!
دیدگاه ها (۰)

قبل اژ توئیت یه بش بژنم

فریبکاری اپوزسیون انتر نشنال

فقط ببینید بعضیا چه جوری خیانت میکنن و بعد میگن

به روح پدرم در هفتاد سال زندگی. نیم ساعت بی بی سی ندیدم.

اعتراض یه خانم ایرانی مقیم در امریکا به وزیر جنگ امریکا به ج...

دو کلام حرف حق گوش کن

عشق فقط یه کلام کاکائو وسلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط