{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطور تونستی که دل بکنی

دیدگاه ها (۳)

برگردونم سرگردونم

اخ دل ساده من

از جدایی خدا را صدا بزنم

شاهزاده رویای من

فالو یادت نره

اره خاطره خوبی نداریم همش حسرت وازوهای دست نیافتنی ....هی

اگه صدبار دل عاشق منو‌خون بکنی@اناهیتاحنیفی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط