{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌

‌‌
‌‌
نمیدونی چقد شبا
طول میشکه تا خوابم ببره :))
دیدگاه ها (۱)

‌‌‌‌‌چشای تو خدامه🤍

‌‌‌تو همه‌چیت قشنگه برام🥺

‌‌‌طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‌کند :)))

‌‌‌بدون تلاشمو کردم واست :))

تو خیلی چیزا رو نمیدونی..! تو نمیدونی چقد یواشکی نگات کردم.....

نمیدونم کسیم هست درکم کنه ؟شبا بخاطر فکر و خیال زیاد خوابم ن...

نمیدونی چقد دلم میخاد یه روز بدون اینکه به کسی بگم برم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط