{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌

‌‌
‌تو همه‌چیت قشنگه برام🥺
دیدگاه ها (۰)

‌دارم‌تورونیازِت🤍💍

‌بی تو در غم ها ماندمجا ماندم :))🫠

‌‌‌‌‌چشای تو خدامه🤍

‌‌‌‌نمیدونی چقد شباطول میشکه تا خوابم ببره :))

تو همه چیت قشنگه برام 💫بماند به یادگار 💫🌹🌹

تو همه چیت متعلق به منهK

آخه نالوتی تو چیت از کریس ردفیلد کم بود😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط