{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از هرچی حسود بیشتر بهتر

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

کی بهتر از خدا واقعا

بانو بیلی آیلیش

وقتش رسیده جای مناسبی نیستیم

هرکاری کنن نمیتونم تجربه کنن

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

چی بگم والا

وقتی هریپاتر و نارنیا فنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط