{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتش رسیده جای مناسبی نیستیم

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

از هرچی حسود بیشتر بهتر

کی بهتر از خدا واقعا

هرکاری کنن نمیتونم تجربه کنن

بزار اول بخرم بعد فکر مرگ رو هم میکنم

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط