{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلی

بلی
دیدگاه ها (۰)

آدیه سرش گریه کردم

واااااااییییییی خدااا مریض شدمممم امتحان ها هم نزدیکهههههههه...

برای ادیتتتت میتونم زانو بزنممممم من برم درسامو دوبار بخونم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط