{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدیه سرش گریه کردم

؟؟؟.
دیدگاه ها (۶)

هعی

بلی

واااااااییییییی خدااا مریض شدمممم امتحان ها هم نزدیکهههههههه...

یادی از یکی از غمگین ترین سکانس ها بکنیم.

خیلی سرش گریه کردم بعضی جاهاش غمگین بود😭🥹

ادیه عزیزم🤪😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط