{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ادما متنفرم چون هیچ کدوم پیشم نبودن

از ادما متنفرم چون هیچ کدوم پیشم نبودن
دیدگاه ها (۰)

؟

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

هیچ کدوم پیشم نموندن !!

برای ادمایی که تو مواقع سخت پیشم نبودن ،‌زیادی در دسترس بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط