{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؟

؟
دیدگاه ها (۳)

واقعا همیشه ته غصه برا ادما مهمه

از ادما متنفرم چون هیچ کدوم پیشم نبودن

برا تکمیل بک 🍓_ کام نزار

آیا مذاکره، یک روش مبارزه است؟جناب آقای قالیباف می‌گویند که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط