{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پر حسرت، پر اندوه، پر خشمم...

پر حسرت، پر اندوه، پر خشمم...
دیدگاه ها (۰)

وای قلبم:))✨️

us?🤧✨️of course>>

خیلی دوست دارم>>

نباید این ویدئو رو درک میکردم..

«یا کاشف الزَّفَرات»ای رفع‌ کننده‌ی آه‌های پر حسرت...

ای دوری‌گزیده، ای نشسته به جان!شب‌ها، بی‌تو، قفس‌اند و خاطرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط