{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پول روان پزشک نداشتیم خود درمانی کردیم

پول روان پزشک نداشتیم خود درمانی کردیم
#me
دیدگاه ها (۰)

بود و نبود ایمه ارا هیچکس مهم نیع

کلن امشب حالم تو دپرسی بودامیدی به فردا ندارم

زندگی های تلخی

یکی بیاد بچتیم

روان درمانی؟ روان در مانی

ھمچنانن روان پزشک ھم ھستم

می‌چرخد ولی سخت برای کسانی که برای یه لقمه نون حلال کار می‌ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط