{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بود و نبود ایمه ارا هیچکس مهم نیع

بود و نبود ایمه ارا هیچکس مهم نیع
دیدگاه ها (۰)

کلن امشب حالم تو دپرسی بودامیدی به فردا ندارم

مهم نیستی واسه هیچکس

پول روان پزشک نداشتیم خود درمانی کردیم#me

زندگی های تلخی

دلم تنگه ارا چه دی نماین خاوم

نظر هیچکس برام مهم نیست فقط تلاش میکنم شرمنده خودم نباشم🤍💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط