{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیلش این نیست....

*ᩧ̵᳕ೕمرسی از نگاه قشنگت بانوووو😭✨️*ᩧ̵᳕ೕ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌     ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
⊱. ᎗. .᎗. .᎗. .᯽. .᎗ .᎗. .᎗. .⊰
لایک::بوس به همجات🫦
فالو::جزو فرشته هام میشییی
ایگ؟¿::فداسرت بهترینم🙂‍↕️💫
⊱. ᎗. .᎗. .᎗. .᯽. .᎗ .᎗. .᎗. .⊰
بیا خوراکی بدم بهت خواهر زادهههه🤌🏻⭐️:🥮🥐
|☆خاله لیسا☆|
دیدگاه ها (۴)

چرا دیگه نیستتت?

کوروش یک مرد واقعیه:::

تازه لقب لیسای دومم دارم اووو کلی افتخارات موند_

ولی آهنگای این بانو:::

نمیدونم چرا انقدر هرماینیو دوست دارمممم

آخ ننههههه

کپشن رفته کللللل بزنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط