{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه مخ منو بزنی فالو میشی

دیدگاه ها (۰)

چرا باید زندگی ما دخترا آنقدر غم انگیز باشه چرا

من و دوستم که ده ساله با هم دوستیم

آخه کی هست که فدای هر دوشون نشه

فالور هامو شیپ کردم

اگه میتونید تو کامنتا مخ منو بزنید(حقیقت حوصلم سر رفته)

از خونه بزنیم بیرون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط