{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا باید زندگی ما دخترا آنقدر غم انگیز باشه چرا

دیدگاه ها (۰)

من و دوستم که ده ساله با هم دوستیم

اصل

اگه مخ منو بزنی فالو میشی

زندگی من به حد کافی غم انگیز بود نباید می دیدمت🫠🖤

می‌پذیرم که هرچه میخندی،زندگی باز هم غم انگیز است.- علیرضا آ...

چرا یه سیدراما انقدر باید خفن باشه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط