{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس کجایِ قصه رو خوب نوشتن؟من که پودر شدم تو این همه غم.🖤

پس کجایِ قصه رو خوب نوشتن؟من که پودر شدم تو این همه غم.🖤
دیدگاه ها (۰)

میخوای با احساساتم بازی کنی ؟!پیداش کردی منم بازیییی

🙂

دل شکسته اگه ریمیکس بود...💔

🕊️🖤

تو، کجای قصه ای ...

کلیپ _ ریمیکس _ آهنگ ترند _ ویدئو _ موسیقی _ اهنگ _ رپ _ پاپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط