{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂

🙂
دیدگاه ها (۰)

- کاش می‌شد روزای خوبو پین کرد!

🤣🤣

میخوای با احساساتم بازی کنی ؟!پیداش کردی منم بازیییی

پس کجایِ قصه رو خوب نوشتن؟من که پودر شدم تو این همه غم.🖤

◄°l||l° لایک و ؋ـالو یاבت نرـہ بامرامـ‌‌ـ‌ـ °l||l°►

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط