اس ۱: آره 🥹👍❤️
اس ۱: آره 🥹👍❤️
اس ۲: من دقیقا مثل باب اسفنجی هستم 😚
اس ۳: وای یادش بخیر 🥲💕هنوزم می بینم ... ❤تازه اینا چند تاشه... ❤
اس ۴: اون یکی هارو نه ولی بیشتر شو آره
اس ۵: .... ❤️
اس ۶: .... ❤️
اس ۷ : من اون سفیده ام بی دندون دارک سونیک هست 🤗❤️
اس ۸ : دراک رو بدجور ... تازه نزوکو هم هست
اس ۹ : من و دارم سونیک که دعوا نکردیم نه؟
اس ۱۰ : من هردو رو دوست دارم 🫠🎀
اس ۲: من دقیقا مثل باب اسفنجی هستم 😚
اس ۳: وای یادش بخیر 🥲💕هنوزم می بینم ... ❤تازه اینا چند تاشه... ❤
اس ۴: اون یکی هارو نه ولی بیشتر شو آره
اس ۵: .... ❤️
اس ۶: .... ❤️
اس ۷ : من اون سفیده ام بی دندون دارک سونیک هست 🤗❤️
اس ۸ : دراک رو بدجور ... تازه نزوکو هم هست
اس ۹ : من و دارم سونیک که دعوا نکردیم نه؟
اس ۱۰ : من هردو رو دوست دارم 🫠🎀
- ۲۷۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط