{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

اولیا تو مغزمن(شب و زور بهشون فک میکنم)

اولیا تو مغزمن(شب و زور بهشون فک میکنم)

دومیا تو قلبمن(قلبم برا اونا میتپه)
دیدگاه ها (۵)

بـلـاخـرهـ آهـنـگـ پـارسـ مـشـکـیـ پـخـش شـد🖤❤️

این آهنگ تو ذهنت پلی مشه

خیلی طولانی تر درد گریه کردن درد گیر دادنا تو روز درد دلتنگی...

میگن ساعت رند خوش شانسی میاره

نه بابا حسودی چیه ، من اصلاا حسودی نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط