{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونیکه رفته....

اونیکه رفته....
اونیکه مونده....
بقیه شو شما بگید...!
دیدگاه ها (۰)

من مشکل گشای ت نیستم...!

خودتو خالی کن هرجور ک شده ...![یالله ]

چقدر آدما لاشی پسند شدن...!

خیانت واژه خبی نیس..!

بقیه رو برم درست کنم فقط ۳ تا مونده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط