{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من مشکل گشای ت نیستم...!

من مشکل گشای ت نیستم...!
دیدگاه ها (۰)

خودتو خالی کن هرجور ک شده ...![یالله ]

!😂

اونیکه رفته....اونیکه مونده....بقیه شو شما بگید...!

چقدر آدما لاشی پسند شدن...!

امیدوارم در این شب تاسوعاپيامبر(ص)مشکل گشای غمهاتونامام حسین...

ت من وقتی نیستم تخمتم نی حالت ک خوبه:)

دعاهای قنوت، گره گشای مشکلات 🍃التماس دعا 🤲🏻🌿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط