{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پوریا مظفری:)))

تا الان شده به کسی محبت کنین اما اون فک اونه محبت هات الکیه و تو دیگه از اون به بعد هیچوقت نتونستی مهربون باشی و بقیه بهت بگن چرا خودتو میگیری؟🥺
دیدگاه ها (۴)

وای من انیمه ی شهر اشباح و همسایه من توتورو و قلعه ی متحرک هاول و هنگامی که مارنی انجا بود رو خیلی دوست دارم:)))))

درد رو طوری تحمل کردم که انگار باعث افتخار بود!

دنس:))))

انیمه🫂

این بار منم تصمیم گرفتم مثل بقیه بنویسم درباره ی اون..اون دخ...

- اون ستاره دنباله دارو دیدی، جنی؟× اسم من جنی نیست..- میدون...

چرا انقدر این ویس مریضه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط