{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسود ؟ من سر اون روانی ام.

حسود ؟ من سر اون روانی ام.
دیدگاه ها (۱۵)

ی روح خسته

خب بالاخره روزای بد تموم شد، داریم وارد روزای بدتر می‌شیم.

حسود؟ من سر اونی که دوسش دارمروانی ام 😌😂#رضا_کیانیان #مهتاب_...

اون یارو اون بالا فقط..هان جیسونگ>>>>اخ یعنی چی کامبک؟!!روان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط