{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بالاخره روزای بد تموم شد، داریم وارد روزای بدتر می‌شیم

خب بالاخره روزای بد تموم شد، داریم وارد روزای بدتر می‌شیم.
دیدگاه ها (۱)

حسود ؟ من سر اون روانی ام.

اصن مگه بدتر از تموم شدن نت داریم؟

مرسی که برگشتی به خاطراتم ممنونم که دوباره میتونم سوارت بشم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط