{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خطرناک ترن خشم درون من است....

خطرناک ترن خشم درون من است....
دیدگاه ها (۰)

شما میتونید ؟

میگم چقدر ساکت شدما 😅

واقعا میگم نگران نباش .

توهم روش قربونت برم 🙂

خطرناک ترین نوع خشم،خشمیه کهتو دل یه آدم مهربون جمع میشه... ...

نقاشی از روبی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط