Ain't it Funny J-LO
😔Survive
زیبای خفته،
چشم هایت را بگشا
من نمی توانم لبانت را ببوسم
من در هوای تو ام
وعشق درهوا جاریست
تو نفس هایت را کمی عمیق تر بکش 🙏😔
زیبای خفته،
چشم هایت را بگشا
من نمی توانم لبانت را ببوسم
من در هوای تو ام
وعشق درهوا جاریست
تو نفس هایت را کمی عمیق تر بکش 🙏😔
- ۷.۲k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط