این پست رو فقط و فقط اختصاصی واسه دهه شصتی ها و هفتادی ها
این پست رو فقط و فقط اختصاصی واسه دهه شصتی ها و هفتادی ها که خودم هم با افتخار یه دهه ۶۰ هستم گذاشتم. فقط نمیدونم خداییش ایراد از ما بود یا از مادر هامون. لامصب ما فقط یه بچه کوچولو بودیم ولی اونا به ما به چشم یه کره اسب نگاه میکردند. و واسمون غشو هم میکشیدند🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- ۱.۱k
- ۲۷ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط