{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به هرکی......

به هرکی......
خواستی خوبی کنی خوبی کن....
ولی به آدم بی لیاقت نکن !
دیدگاه ها (۰)

دارم ازتنهایی خفه میشم......

رسیدی کربلا آقا زیارت قبول 🥺😔🥺

باورنکردیمن دشمنت نبودم...

هر وقت خواستی در حق چشمات خوبی کنی بشین بازی این مرد رو تماش...

🎥 #درس_اخلاق_آقا | خواستی اشک بریزی و گریه کنی، بر حسین گریه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط