{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باورنکردی

باورنکردی
من دشمنت نبودم...
دیدگاه ها (۰)

به هرکی......خواستی خوبی کنی خوبی کن....ولی به آدم بی لیاقت ...

مَنْ كُنْتُ مَوْلاَهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلاَهُ

من دشمنت نبودم🖤✈️

تو بردی ولی من دشمنت نبودم🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط