{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایییییی خداااا تو چرا نمردی با ظربه اون سیب

ایییییی خداااا تو چرا نمردی با ظربه اون سیب
"اصکی ممنوع"
دیدگاه ها (۴)

بعل دیگه کوک اومده مشهد پیش من"اصکی ممنوع"

کدوم گرایش؟"اصکی ممنوع"

واکنش یکENFP کیا تایپ شون ENFP هست؟؟من هستم...

بامن برقص..."اصکی ممنوع"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط