{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نههههههه

نههههههه
چرا باید اینجوری تموم میشددددد😱😭
دیدگاه ها (۶)

ولی واقعا حق آکوتاگاوا این نبوددددددددواقعا آتسوشی چیش از اک...

برای آشنا شدن با کراش های بیشتر حتما هایکیو رو ببینینننننننن...

هستی؟من آره-entp

ویلیام یکم نزدیک تر میبودی چی میشددددد

وایییی خدایی اگه انتخاب درست میکردید شما ها وای چی میشددددد

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط