{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش زندگی مثل فیلم بود

کاش زندگی مثل فیلم بود
یکم کم و زیادش میشد کرد
ی جاهایی و حذف کرد
کاش میشد،،
دیدگاه ها (۰)

دلم هواتو کرده کاش الان بغلم بودی

با خودممم

جوری کام زدم ک هیچی کس نزده بود

با تو هم بی معرفت

ای کاش میشد فراموش کرد....

فدای سرم اگه یه جاهایی خراب کردم منم دفعه ی اوله که دارم زند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط