{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔

💔
دیدگاه ها (۷)

ای کاش اون یه نفر تو بودی 🥀😞

سلامتی کسی ک جوری ب یادشم ک اگه به یاد خدا بودم نصف بهشت مال...

به جهنم که غمم پایانی ندارد😒

عاشقانه

@d.i.y.a.n

بگو خدایا به امید تووووو۰۰۰به حکمت خدا اعتماد کن ۰۰۰۰#ستایش_...

ترفند خانه‌داریکاش زودتر دیده بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط