{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جهنم که غمم پایانی ندارد😒

به جهنم که غمم پایانی ندارد😒
دیدگاه ها (۱۳)

💔

ای کاش اون یه نفر تو بودی 🥀😞

عاشقانه

♡همه چی داریم ♡

غرنطینه مال غمم😅💔

‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌...

اما من و تو دور از هم مى‌پوسيم غمم از وحشتِ پوسيدن نيست غمم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط