{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و آدمی به جز خیال،

و آدمی به جز خیال،
به چه زنده است؟
دیدگاه ها (۱)

دوست داشتنت قشنگترین کار دنیاست...❣️

یک آغوش بی توقع ...

امید تنها چیزیست که از ترس قویتر است...✌️💪

جنس بعضی از لحظه های زندگیمون.....از جنس غروب خورشید !

همچین ادمی>>>

خیال بباف نفس بکش کتاب بخوان ، ذوق کنبه هر شکلی که می شود زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط